Молитва прп моисею угрину

Преподобный Моисе́й Угрин (венгр), Печерский

Молитва прп моисею угрину

Ирмос: Грядите, людие, поим песнь Христу Богу, раздельшему море и наставльшему люди, яже изведе из работы египетския, яко прославися.

Грядите, людие, принесем хваление Богу, прославляющему угодника Своего и показавшему того во всех искушениих непреодоленна, и воспоим Ему песнь: славно прославися.

Навед враг всезлобный на господина твоего, блаженнаго князя Бориса, смерть окаянным братоубийцею, и тебе с ним восхоте погубити, но ты, спасен от злых, воспел еси: слава Богу о всем, буди Имя Господне благословенно.

Рукою Божиею спасен быв от смерти, пришел еси в Киев к Предиславе, сестре Ярославли, идеже жалостию по господине своем одержим, сказал еси о нем вся, елико пострада, аки агнец безгласен, не противяся предаде себе в руце ищущих его крове, и пел еси: Бог наш славно прославися.

Время некое страха ради сокрылся еси, преподобне, человеческое по себе показуя, дондеже откры тя Господь, аки светило, всем тесный путь текущим во образ, егоже многими искушении чист соблюл еси, поя: Боже мой, в немощней плоти моей славно прославися.

Богородичен: Вся могущая о Бозе, Царице, предстани скоро мольбу Тебе приносящим и виждь, колико восташа на ны душеубийцы, ихже стрелами силы Твоея до конца погуби, да непрестанно Тебе вопием: яко велико и страшно врагом нашим имя Твое, славно прославися.

Песнь 3

Ирмос: На камени мя веры утвердив, разширил еси уста моя на враги моя, возвесели бо ся дух мой, внегда пети: несть свят, якоже Бог наш, и несть праведен, паче Тебе, Господи.

На твердем камени веры душевная чувства твоя утвердив, шел еси в плен, упование имея на Единаго, тяжчайшия раны и крест претерпевшаго Иисуса, яко Той избавит тя от сети ловца; темже на всяком месте пел еси: несть праведен, паче Тебе, Господи.

Тяжкими по руку и по ногу обложен железы и пятолетнюю прежде подъем тесноту, не разбился еси умом, но, несвязан имеяй язык, о всех приключшихся на местех благодарил еси Бога, поя: праведно вся сия навел еси на мя, несть бо праведника, паче Тебе, Господи.

Красна тя лицем, светлейша же душею видящи во узах, некая юна от благородных жен вдовица стрелою любве твоея уязвися и прельщаше тя много, святе; ты же ей отвещал еси: никакоже воли твоея повинуся, яко Бог изволи тако, Емуже пою: несть праведен, паче Тебе, Господи.

Красоте твоей телесней, наипаче же целомудренным словесем любодеица чудящися, множицею покушашеся ласкательными своими словесы уловити тя, но ты, блаженне, твердейший имеяй разум, мудре глаголал еси: кто, когда, послушав жены, спасеся? И взывал еси к Богу: спаси мя, Боже, от напасти сея, несть бо праведен, паче Тебе, Господи.

Множицею прельщении належащей жене скверней, множицею отвещавал еси: искуплен сый кровию Христа моего, никакоже раб жене безстудней сотворюся, еяже не познах от рождения моего, и не буди ми погубити труда во узах сих, ихже ради уповаю избыти вечных уз, аще пребуду тако, терпя и благодарив поя: несть праведен, паче Тебе, Господи.

Богородичен: Пленицами лютых грехопадений от врага мя уловленна и в темнице омрачения умнаго затворенна видящи, Владычице, разреши вскоре Твоим предстательством, лучами же благосердия Твоего просвети ум мой и обрати пети: несть иныя скорейшия в помощь, разве Тебе, Святейшая Марие Дево.

Седален, глас 5

Огнем красоты твоея любодеица выну опаляющися, на лукавый совет устремися, помысли бо, аще тя ценою у пленившаго искупит, удобь воли своей преклонити возможет; ты же, преподобне, имый страх Божий в сердце, непрестанно взывал еси: спаси мя, Боже, от таковаго неистовства, к Тебе бо, Владыце моему, прибегаю.

Песнь 4

Ирмос: Пришел еси от Девы не ходатай, ни Ангел, но Сам, Господи, воплощся, и спасл еси всего мя, человека. Тем зову Ти: слава силе Твоей, Господи.

Пришедши жена, страстию пленена, к пленившему тя, блаженне, даде цену за тя и, поемши, разреши, хотящи греховными узы связати душу твою, но ты, крестом себе оградив, шел еси в дом тоя, псаломски поя: аще пойду посреде сени смертныя, не убоюся зла, яко со мною Бог, Егоже силе слава буди.

Владыце твоему уподобился еси, якоже бо Того, купивше, иудее на страсть готовяху, тако и тебе скверная любодеица готовяше, аще души твоея не уранит страстьми, то тело страданием обложит. Ты же лучше телом изволил еси страдати, нежели душею, поя: слава силе Твоей, Господи.

Разжжения страстнаго в теле твоем да не ощутиши, всякую сластную пищу и мягкия ризы отринул еси от тебе, вместо же онех в пост и молитву облекл еси себе, изволяя хлеб сух и воду с чистотою, нежели различная брашна и вино со скверною ясти, и, не побежден быв от врага, пел еси: слава силе Твоей, Господи.

Втораго Иосифа видите, братие, якоже бо той, оставль ризу в руку любодеицы, бежа греха, тако и сей, красоты риз себе обнажив, избежа от руки, влекущия его к скверному смешению, и сим посрами невидимаго врага, хотящаго душу и тело страдальца осквернити, но ничтоже успе, пояше бо: слава силе Твоей, Господи.

Вторую египтяныню обрет, враг покушашеся блаженнаго уловити, не терпяше бо сердечныя чистоты, ни доброты лица зрети, ейже и Ангели дивляхуся, зовуще: слава силе Твоей, Господи.

Богородичен: Доброты Твоея вожделев, Царь Вышний, Советом Отчим и осенением Пресвятаго Духа, яко дождь на руно, сниде в пречистое чрево Твое, Дево. Падшую доброту ума моего возстави паки, Владычице, да пою Ти непрестанно: слава силе Твоей, Госпоже Богородице.

Песнь 5

Ирмос: Света Подателю и веков Творче, Господи, во свете Твоих повелений настави нас: разве бо Тебе, иного бога не знаем.

Света мысленнаго лишити тя безумная не возмогши, чувственный покусися отъяти, преподобне, темже вверже тя в мрачную темницу, идеже гладом и жаждею моряше тя, ты же взывал еси: Боже мой, не остави мене, разве бо Тебе иного не знаю.

Иже Илию и Павла Фивейскаго препитавый иногда в пустыни, Той и на тебе удиви Свою милость, преклони бо Он единаго раба жены той на милосердие и повеле питати тя тайно, ты же, аки посещение Божие быти вменяя, взывал еси: кроме Тебе, иного Бога не знаю.

Мнози, неведуще в тебе, святе, действуемыя Божия благодати, увещаваху тя, да повинешися воли госпожи твоея и будеши господин той и всему имению ея. Ты же вся сия презрел еси, любве ради Божия, глаголя: кроме тоя, не хощу иныя познати.

Не владычества тленнаго, но еже над страстьми плотскими господствовати взыскал еси, преблаженне отче наш Моисее, темже дарова тебе Бог, яко не токмо твоя страсти поработил еси духу, но и прочим во искушениях пособствовати приял еси власть, сего ради взывал еси: ничтоже инаго, кроме любве Божия, не хощу познати.

Посмеялся еси безумию любодеицы, яко повеле тя рабом со славою грады своя и веси обводити и покланятися тебе, аки своему господину, но ты велегласно целомудрия глаголы изрекл еси: всуе труждаетеся с повелевшею вам сие творити, аз бо, разве Бога, ничтоже хощу знати.

Богородичен: Радующагося врага, яко улови ны грехолюбия сластьми, посрами, Госпоже, нас же, в бури житейския молвы бедствующих, обвесели и к тихому пристанищу покрова Твоего достигнути помощь даруй: разве бо Тебе иныя в печали Помощницы не знаем.

Песнь 6

Ирмос: В бездне греховней валяяся, неизследную милосердия Твоего призываю бездну: от тли, Боже, мя возведи.

В бездне страстей не погрузился еси, ни ризы твоея в скверны омочил еси, преподобне, темже, желающа тя, Богом наставляемый черноризец тайно облече во ангельскую одежду и научи, како соблюсти ту непорочну, ниже убоятися страха, ни врагу плещи дати: яко Бог есть, Иже рабы Своя от тли избавляет.

В бездне греховнаго разжжения погружаема любодеица, отчаявшися о тебе надежды своея, раны тяжкия возложи на тя, преподобне, повеле бо, растягши тя, жезлием крепко бити, яко и земли наполнитися крове твоея, ты же, благодарственно сия терпя, взывал еси: от тли, Боже мой, возведи мя.

Устрашити тя неустрашимаго хотяще, извествоваху, колика мучения имел еси, блаженне, претерпети, аще не сотвориши воли госпожи твоея, ты же, на вся готов сый, отвещал еси дерзновенно: ни огнь, ни раны возмогут мя разлучити от любве Божия, Наньже уповаю, яко от тли мя избавит.

Не покорился еси жене, безстудством омраченней, но паче обличил еси ту, преподобне, яко преобидевшую страх Божий, и безстудне к скверному смешению нудившую поплевал еси, не бояся ярости тоя, ни гнева, имел бо еси, отче, надежду на Бога, яко Той тя от руки ея избавит.

Видящи жена себе тобою, отче, посрамлену, представи тя князю, от негоже суд прия конечный, да, еже хощет, на тебе творит, имущая власть по многих муках и смерти предати тя. Но ты, пророчески предвидя оных погибель, отвещал еси: сами скоро отыдете в вечную погибель, мене же Христос, Бог мой, от тоя избавит.

Богородичен: Предстою миролюбному князю выну и, аки пленник, слышу суд на ся, да еже хощут любодейныя страсти, творят на мне, иже, приемше область на мя, обнажаются в чувствех моих и нуждею влекут мя присно любодействовати мыслию с ними. Но дондеже в сем мире смертная секира не посече мя, Ты, мирнаго Царя Небеснаго сущи Мати, прожени тыя и от тли, Богородице, мя избави.

Кондак, глас 3

В Вышних единаго Бога ища, земная вся презрел еси, о телеси своем нерадив, на муки мужески себе вдал еси, глад, жажду, узы, в темнице затворяемь, доблественно претерпел еси, биения, крове излияние и удов отрезание, чистаго ради девства твоего, мужески понесл еси. И ныне с девственными лики предстоя Пресвятей Троице, от всех искушений моли избавитися вопиющим ти: радуйся, Моисее, отче блаженнейший.

Песнь 7

Ирмос: Богопротивное веление беззаконнующаго мучителя высок пламень вознесло есть. Христос же простре Богочестивым отроком росу духовную, Сый благословен и препрославлен.

Богопротивное веление от князя любодеица приемши, без студа влечаше тя к скверному смешению, желаше бо насытится твоея красоты, преиспещренныя чистотою, ейже и Ангели удивляхуся, зовуще ко устроившему в тебе сию: Создателю Боже, благословен еси.

Вся стрелы страстныя враг пусти на тя, святе, хотя уязвити тя, но, сам уязвен, стеняше, яко виде неодоленна тебе суща, но паче зовуща: Боже, благословен еси.

Всуе трудишися, о жено! — рекл еси, преблаженне,— никакоже нечистоте твоея коснуся, предзря одесную мене выну Бога, ниже взыграется плоть моя, яко страх Господень кости ми поядает, тем зову: Боже, благословен еси.

Твердость ума твоего любодеица хотящи умягчити, повеле палицами бити тя и на всяк день по сто ран налагати, но ни тако поколебася, яко одебеле плоть твоя в любовь Божию, Емуже сторичествующий плод принесл еси, зовый: Боже, благословен еси.

Лютая биения и удов отрезание прием, святе, был еси аки мертв и ели жив лежа, но стоящему врагу отрезал еси главу, мертва же и недейственна того показав, взывал еси: Боже мой, крепость моя, благословен еси.

Богородичен: В лютыя напасти впад, никакоже восклонитися могу, Ты, Владычице моя, подаждь ми крепкую Свою руку и возстави мя паки на нозе, да хожду в пути Господни правы, зовый к Тебе: от рода в род благословенно имя Твое буди.

Песнь 8

Ирмос: В пещь огненную ко отроком еврейским снизшедшаго и пламень в росу преложшаго Бога пойте, дела, яко Господа и превозносите во вся веки.

В пещь огненную любострастнаго греха влеком, Бога единаго призвал еси, блаженне, давидски глаголя: Боже, в помощь мою вонми, и, вшед на пламень, неопалим пребыл еси, врага паче опалив многокозненную главу, не хотящаго пети Господа во веки.

Огнем любодеяния не могий враг опалити чистоты твоея, воздвиже лютое гонение на иночествующих полки, и изгнани быша от области немилостиваго князя вси, егоже постиже скоро гнев Божий, по пророчеству твоему, святе, яко не хотяше во всей державе своей имети поющих Господа во веки.

Князю внезапу зле душу извергшу, бысть мятеж и молва в людех, восташа бо раби и избиша господей своих, с нимиже и мучившая тя любодеица погибе, и взыде кровь на главу ея. Ты же, преподобне, воспел еси: о всех делех благословлю Господа во веки.

Воздав хвалу свободившему тя Богу, пришел еси в пещеру к преподобному Антонию, нося мученическия на теле своем язвы, ихже вси видевшии зваху: пойте, вся дела, Господа и превозносите Его во веки.

Скрыти хотя светлейшую паче солнца чистоту твою, отче, в темную вселился еси пещеру, в нейже украсил еси сию пощением и всенощными стоянии, темже яви о тебе Бог, колику имаши благодать всем в искушениях пособствовати, да славится Имя Его во веки.

Богородичен: Скрыти мняйся пред Оком Всевидящим студ греха моего, на всяк день разжжением плотским палим, беззаконие к беззаконию прилагаю. Но прежде даже не открыются пред ангельским и человеческим позором дела моя, помози ми, Чистая, избыти сицеваго неистовства, да славлю имя Твое во веки.

Песнь 9

Ирмос: От Бога Бога Слова, неизреченною мудростию пришедшаго обновити Адама, ядию в тление падшаго люте, от Святыя Девы неизреченно воплотившагося нас ради, вернии, единомудренно песньми величаем.

От Бога Бог, сошедшее Слово, прослави тя еще в жизни сей, святе, чудотворными дары: некоему бо любодеянием бориму прикосновением жезла твоего омертвеша страсти, и, прием от тебе заповедь никогдаже беседовати с женою, еже сотворив, прочая лета поживе мирно, тебе величая.

От рода в род чистота твоя славится, еяже ради много пострадав, приял еси блаженство чистых сердцем, преставився же от временныя жизни сея, чисте зриши Пресвятую Троицу. Поминай и нас, преподобне, память твою почитающих.

Мертвеца тя нарече Господь, яко умертвил еси похоти плотския терпением чудным, и имаши силу прикасающимся мощем твоим страсти умерщвляти, яко сотворил еси многотерпеливому Иоанну, иже, прием мир в костех своих, возвеличи Бога, прославляющаго святых Своих.

Возвеселися, горо, имущая в пещере нетленныя мощи чуднаго Моисея, воспойте хвалами, иночествующих собори, се бо имате пособника и предстателя в скорбех, кланяйтеся раце его, прикасающеся устнами, и обрящете покой во удесех ваших.

Славим Троицу Пресвятую, яко даде нам светильника мира, отца нашего Моисея, егоже празднующе летнюю память, Отца, и Сына, и Святаго Духа в Едином Божестве, вернии, единомудренно величаем.

Богородичен: Всегда славим Тя, Чистая Дево, яко собрала еси верныя рабы Своя на место сие, идеже мнози приемлют исцеление, покланяющиися образу Твоему несумненно и призывающии в молитву отец наших Печерских.

Светилен

Свете Трисоставный, Содетелю, Истинный Боже, просвети мрак душ наших, се бо приводим Тебе в молитву угодника Твоего и с ним молимся: утиши бурю грехов наших и от печали всех нас избави.

Источник: //azbyka.ru/days/sv-moisej-ugrin-vengr

Моисею угрину молитва

Молитва прп моисею угрину

Самое подробное описание: моисею угрину молитва – для наших читателей и подписчиков.

О пречудный и богоносный отче Моисее, изрядный угодниче Христов и великий чудотворче, к тебе смиренно припадаем и молимся: даждь нам быти причастниками любве твоея к Богу и ближнему, помози нам творити волю Господню в простоте сердца и смирении, заповеди Господни совершати непогрешительно, призри благоутробно на всякую душу верных твоих чтителей, милости и помощи твоея ищущих. Ей, всеблагий угодниче Божий, услыши нас, молящихся тебе, и не презри нас, требующих твоего заступления и достойную песнь тебе приносящих, тебе ублажаем, отче Моисее, тя воспеваем, чистоты светильниче, прославляюще милостиваго Бога, во Святей Безначальней Троице славимаго Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Преподобне отче Моисее! Воззри на нас милостивно и к земли приверженных возведи к высоте небесней. Ты горе на небеси, мы на земли низу, удалены от тебе, не толико местом, елико грехми своими и беззаконии, но к тебе прибегаем и взываем: настави нас ходити путем твоим, вразуми и руководствуй.

Вся твоя святая жизнь бысть зерцалом всякия добродетели. Не престани, угодниче Божий, о нас вопия ко Господу.

Испроси предстательством своим у Всемилостиваго Бога нашего мир Церкви Его, под знамением креста воинствующей, согласие в вере и единомудрие, суемудрия же и расколов истребление, утверждение во благих делех, больным исцеление, печальным утешение, обиженным заступление, бедствующим помощь. Не посрами нас, к тебе с верою притекающих.

Вси православнии христиане, твоими чудесы исполненнии и милостями облагодетельствованнии, исповедуют тя быти своего покровителя и заступника. Яви древния милости твоя, и ихже отцем всепомоществовал еси, не отрини и нас, чад их, стопами их к тебе шествующих.

Предстояще всечестней иконе твоей, яко тебе живу сущу, припадаем и молимся: приими моления наша и вознеси их на жертвенник благоутробия Божия, да приимем тобою благодать и благовременную в нуждех наших помощь. Укрепи наше малодушие и утверди нас в вере, да несомненно уповаем получити вся благая от благосердия Владыки молитвами твоими.

О, превеликий угодниче Божий! Всем нам, с верою притекающим к тебе, помози предстательством твоим ко Господу, и всех нас управи в мире и покаянии скончати живот наш и преселитися со упованием в блаженныя недра Авраамова, идеже ты радостно во трудех и подвизех ныне почиваеши, прославляя со всеми святыми Бога, в Троице славимаго, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

О, священная главо, преподобне отче, преблаженне авво Моисее, не забуди убогих твоих до конца, но поминай нас всегда во святых твоих и благоприятных молитвах к Богу. Помяни стадо твое, еже сам упасл еси, и не забуди посещати чад твоих.

Моли за ны, отче священный, за дети твоя духовныя, яко имеяй дерзновение к Небесному Царю, не премолчи за ны ко Господу, и не презри нас, верою и любовию чтущих тя. Поминай нас недостойных у Престола Вседержителева, и не престай моляся о нас ко Христу Богу, ибо дана тебе бысть благодать за ны молитися.

Не мним бо тя суща мертва, аще бо телом и преставился еси от нас, но и по смерти жив сый пребываеши. Не отступай от нас духом, сохраняя нас от стрел вражиих и всякия прелести бесовския и козней диавольских, пастырю наш добрый.

Аще бо и мощей твоих рака пред очима нашима видима есть всегда, но святая твоя душа со ангельскими воинствы, со безплотными лики, с небесными силами, у Престола Вседержителева предстоящи, достойно веселится.

Ведуще убо тя воистину и по смерти жива суща, тебе припадаем и тебе молимся: молися о нас Всесильному Богу, о пользе душ наших, и испроси нам время на покаяние, да невозбранно прейдем от земли на небо, от мытарств же горьких, бесов воздушных князей и от вечныя муки да избавимся, и Небеснаго Царствия наследницы да будем со всеми праведными, от века угодившими Господу нашему Иисусу Христу, Емуже подобает всякая слава, честь и поклонение, со Безначальным Его Отцем и с Пресвятым и Благим и Животворящим Его Духом, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Тропарь преподобному Моисею Угрину

Другаго тя Иосифа, великий чистоты и целомудрия рачителю, всечестне и равноангельне Моисее, священными песньми восхваляюще, грешнии, молим ти ся прилежно: моли Христа Бога, яко да исцелит вся наша страсти и подаст велию милость.

Труды и подвиги со страстьми по чистоте твоей видя, святе, кто не дивится? Глад бо, темницу и раны приемля, не поработился еси сластем ляховицы, но, яко царь, страстьми обладаяй, ныне и тогда возпрославился еси от Всевидящаго человеческая сердца, от Негоже во искушениих всем пособствовати благодать прием, пособствуй и нам, твою память чтущим, Моисее преподобне.

В Вышних, Единаго Бога ища, земная вся презрел еси, о телеси своем нерадив, на муки мужески себе вдал еси, глад, жажду, узы, в темнице затворяемь, доблественно претерпел еси, биения, кровеизлияние и удов отрезание, чистаго ради девства твоего, мужески понесл еси. И ныне с девственными лики предстоя Пресвятей Троице, от всех искушений моли избавитися вопиющим ти: радуйся, Моисее, отче блаженейший.

Акафист преподобному Моисею УгринуИкона Преподобному Моисею Угрину, Печерскому

Популярные молитвы:

Молитва святому мученику Виту Римскому

Молитва святому мученику Трифону

Молитвы преподобному Сергию Радонежскому чудотворцу

Молитва преподобному Алексию, человеку Божию

Молитвы священномученику Харалампию

Молитва Пресвятой Богородицы Умягчение злых сердец или Семистрельная

Молитвы Святому Архангелу Гавриилу

Молитва святителю Тихону, епископу Амафунтскому

Молитва преподобному Иосифу Волоцкому

Молитва святителю Андрею, архиепископу Критскому

Молитва святому мученику Полиевкту

Молитва святому Царю мученику Николаю

Молитвы к Божьей Матери Богородице на каждый день недели

Молитвы в продолжении дня

Православные информеры для сайтов и блоговВсе молитвы .

Память: 26 июля / 8 августа, 28 сентября / 11 октября (Собор преподобных отцов Киево-Печерских, в Ближних пещерах почивающих)

Венгр по происхождению, был вначале на службе благоверного князя Бориса. После убийства князя, скрылся в Киеве. Попал в плен к полякам, выдержал домогания выкупившей его польки-вдовы. В плену принял постриг от проезжего афонского монаха, после чего озлобившая хозяйка приказала его оскопить.

После ее убийства во время мятежа, вернулся в Киев и подвизался Печерском монастыре. Господь дал ему силу против блудной похоти. Прикосновением к святым мощам преподобного Моисея и усердной молитвой к нему печерские иноки исцелялись от плотских искушений.

Об этом же просят его в молитвах христиане и сейчас.

Тропарь преподобному Моисею Угрину, глас 3

Другаго тя Иосифа, великий чистоты и целомудрия рачителю, всечестне и равноангельне Моисее, священными песньми восхваляюще, грешнии, молимтися прилежно: моли Христа Бога, яко да исцелит вся наша страсти и подаст велию милость.

Второй тропарь преподобному Моисею Угрину, глас 3

Труды и подвиги со страстьми по чистоте твоей видя, святе, кто не удивится? Глад бо, темницу и раны приемля, не поработился еси сластем ляховицы, но, яко царь, страстьми обладаяй, ныне и тогда возпрославился еси от Всевидящаго человеческая сердца, от Негоже во искушениих всем пособствовати благодать прием, пособствуй и нам, твою память чтущим, Моисее преподобне.

Кондак преподобному Моисею Угрину, глас 3

В Вышних единаго Бога ища, земная вся презрел еси, о телеси своем нерадив, на муки мужески себе вдал еси, глад, жажду, узы, в темнице затворяемь, доблественно претерпел еси, биения, крове излияние и удов отрезание, чистаго ради девства твоего, мужески понесл еси. И ныне с девственными лики предстоя Пресвятей Троице, от всех искушений моли избавитися вопиющим ти: Радуйся, Моисее, отче блаженнейший.

Житийная и научно-историческая литература о преподобном преподобном Моисее Угрине:

  • Преподобный Моисей Угрин – Православие.Ru
  • Полное житие Моисея Угрина – святитель Димитрий Ростовский

Читать другие молитвы раздела “Православный молитвослов”

Источник: //xn----7sbbh1acsciho3aw6kyb.xn--p1ai/moiseyu-ugrinu-molitva/

Моисей угрин молитва от блуда

Молитва прп моисею угрину

Постараемся детально ответить на вопрос: моисей угрин молитва от блуда на сайте: молитва-богу.рф – для наших многоуважаемых читателей.

ПОСЛЕДНИЕ ТЕМЫ ФОРУМА

В тебе, отче, известно спасеся еже по образу: приим бо Крест, последовал еси Христу, и дея учил еси презирати убо плоть, преходит бо, прилежати же о души, вещи безсмертней. Темже и со Ангелы срадуется, преподобне Моисее, дух твой.

О пречудный и богоносный отче Моисее, изрядный угодниче Христов и великий чудотворче, к тебе смиренно припадаем и молимся: даждь нам быти причастником любве твоея к Богу и ближнему, помози нам творити волю Господню в простоте сердца и смирении, заповеди Господни совершати непогрешительно, призри благоутробно на всякую душу верных твоих чтителей, милости и помощи твоея ищущих. Ей, всеблагий угодниче Божий, услыши нас, молящихся тебе, и не презри нас, требующих твоего заступления и достойную песнь тебе приносящих, тебе ублажаем, отче Моисее, тя воспеваем, чистоты светильниче, прославляюще Милостиваго Бога, во Святей Безначальней Троице славимаго Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Моисей Угрин (венгр), Печерский – Святцы

Молитва прп моисею угрину

Преподобный Моисей Угрин, Печерский, по происхождению венгр, был братом преподобного Ефрема Новоторжского († 1053; память 28 января) и Георгия. Вместе с ними он поступил на службу к святому благоверному князю Борису († 1015; память 24 июля).

После убийства в 1015 году на реке Альте святого Бориса, вместе с которым погиб и Георгий, святой Моисей бежал и скрывался в Киеве у Предславы, сестры князя Ярослава.

В 1018 году, когда польский король Болеслав захватил Киев, святой Моисей вместе с другими попал в Польшу в качестве пленника.

Высокий и стройный красавец, святой Моисей обратил на себя внимание одной богатой польки-вдовы, которая загорелась к нему страстным желанием и захотела сделать его своим мужем, выкупив из плена. Святой Моисей решительно отказался менять плен на рабство у женщины. Его давнишней мечтой было принять Ангельский образ. Однако, несмотря на отказ, полька купила пленника.

Она пыталась всячески совратить юношу, но он предпочитал голодные муки пышным пирам. Тогда полька стала возить святого Моисея по своим землям, думая, что он прельстится властью и богатством. Святой Моисей сказал ей, что не променяет духовные богатства на тленные вещи этого мира и станет иноком.

Проезжавший через те места Афонский иеромонах постриг святого Моисея в иночество. Полька приказала растянуть святого Моисея на земле и бить его палками так, чтобы земля напиталась кровью. Она добилась разрешения у Болеслава делать с пленником все, что угодно.

Бесстыдная женщина однажды велела насильно положить святого Моисея с собой на постель, целовала и обнимала его, но и этим ничего не добилась. Святой Моисей сказал: “Я из страха Божия гнушаюсь тобой как нечистой”. Услышав это, полька велела давать святому каждый день по сто ударов, а потом оскопить его.

Вскоре Болеслав воздвиг гонение на всех иноков в стране. Но его постигла внезапная смерть. В Польше поднялся мятеж, во время которого была убита и вдова. Оправившись от ран, преподобный Моисей пришел в Печерский монастырь, нося на себе мученические раны и венец исповедания как победитель и храбрый воин Христов.

Господь дал ему силу против страстей. Один брат, одержимый нечистой страстью, пришел к преподобному Моисею и молил его помочь ему, говоря: “Даю обет сохранить до смерти все, что ты велишь мне”. Преподобный Моисей сказал: “Никогда в жизни ни с одной женщиной слова не говори”. Брат обещал исполнить совет преподобного.

У святого Моисея была в руке палка, без которой он не мог ходить от полученных ран. Этой палкой он ударил в грудь пришедшего к нему брата и тотчас тот был избавлен от искушения. Преподобный Моисей подвизался в Печерском монастыре 10 лет, скончался около 1043 года и был погребен в Ближних пещерах.

Прикосновением к святым мощам преподобного Моисея и усердной молитвой к нему печерские иноки исцелялись от плотских искушений.

См. также: “” в изложении свт. Димитрия Ростовского.

Тропарь преподобного Моисея Угрина

Другаго тя Иосифа,/ великий чистоты и целомудрия рачителю,/ всечестне и равноангельне Моисее,/ священными песньми восхваляюще, грешнии,/ молимтися прилежно:/ моли Христа Бога,/ яко да исцелит вся наша страсти// и подаст велию милость.

Ин тропарь преподобного Моисея Угрина, Печерского, в Ближних пещерах

Труды и подвиги со страстьми по чистоте твоей видя, святе,/ кто не удивится?/ Глад бо, темницу и раны приемля,/ не поработился еси сластем ляховицы,/ но, яко царь, страстьми обладаяй,/ ныне и тогда воспрославился еси от Всевидящаго человеческая сердца,/ от Негоже во искушениих всем пособствовати благодать прием,/ пособствуй и нам, твою память чтущим,/ Моисее преподобне

Кондак преподобного Моисея Угрина

В Вышних единаго Бога ища,/ земная вся презрел еси,/ о телеси своем нерадив,/ на муки мужески себе вдал еси,/ глад, жажду, узы, в темнице затворяемь, доблественно претерпел еси,/ биения, крове излияние и удов отрезание,/ чистаго ради девства твоего,/ мужески понесл еси./ И ныне с девственными лики предстоя Пресветей Троице,/ от всех искушений моли избавитися вопиющим ти:/ радуйся, Моисее, отче блаженнейший.

Поделиться:
Нет комментариев

    Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Все поля обязательны для заполнения.